Specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania dostępnego przez WWW.
Jest to oprogramowanie głównie dla sklepów internetowych, ale nasz autorski system CRM wykracza poza te ramy.
Dla kogo przeznaczony jest ten produkt ?
Dla każdego, kto w swojej działalności prowadzi korespondencję z klientami.
Jeśli prowadzisz swoją firmę sam, bez pomocy innych osób, to i tak będziesz w stanie docenić zalety tego oprogramowania.
Pierwotnie CRM został stworzony z myślą o usprawnieniu naszej wewnętrznej, codziennej pracy, jako jedno, wspólne dla właścicieli i pracowników firmy narzędzie, Miało jedynie służyć do obsługi klientów i prowadzenia z nimi korespondencji oraz nadzorowania postępów.
Od razu doceniliśmy jednoczesną prostotę i moc tego oprogramowania, więc zintegrowaliśmy je z innymi naszymi systemami, aby maksymalnie zautomatyzować i ułatwić naszą pracę, by móc szybciej i sprawniej prowadzić działalność.
Dzisiaj jest naszym (i nie tylko naszym) jednym z podstawowych narzędzi pracy.
Kto korzysta z naszego systemu CRM?
Z naszego CRM korzystają zarówno sklepy internetowe, jak i biura podróży, czy biura tłumaczeń.
Im więcej korespondencji lub osób ją obsługujących, tym bardziej potrzebujesz naszego systemu CRM do wspomożenia:
- nie umkną Ci żadne wiadomości ani zdarzenia
- masz dostęp do całej swojej korespondencji z poziomu przeglądarki – wystarczy Ci Internet
- możesz delegować sprawę na konkretnego pracownika
- można przenieść sprawę na inną osobę
- możesz wydzielać zdarzenia tworząc osobne wątki do ich obsługi
- odpowiedź klienta od razu trafia do tego odpowiedniego wątku
- szybko znajdziesz wcześniejszą korespondencję
Jak to działa ?
Wiedza o tym co się dzieje z zamówieniem oraz pytaniami klienta to podstawa do osiągnięcia sukcesu sklepu internetowego czy biznesu opartego o sprzedaż internetową. Między innymi właśnie w tym pomoże Ci nasz system CRM.
W jednym miejscu zobaczysz wszystko: całą historię korespondencji z klientem, dane o realizacji jego zamówienia oraz historię zakupową lub korespondencję na jakikolwiek inny temat.
Grupowanie maili
CRM spowoduje, że czytając maila od klienta masz dostęp do historii całego dialogu. Widzisz obecny mail i wszystkie poprzednie w jednym wątku.
Nawet jeśli klient nie zacytuje w mailu wcześniejszej korespondencji lub odpowie z dużym opóźnieniem, jego mail dołączony zostanie do poprzednich wiadomości.
Szablony maili
Często pytania klientów wymagają pisania takich samych albo bardzo podobnych treści.
W naszym CRM możesz skorzystać z ich szablonów, żeby za każdym razem nie wymyślać i pisać odpowiedzi na nowo. Raz zdefiniowany szablon możesz wykorzystywać już zawsze i wprowadzić do maila dosłownie dwoma kliknięciami myszy treść odpowiedzi.
Wydarzenia w kontekście realizacji zamówienia
Czytając najnowsze pytanie klienta możesz obejrzeć w jednym miejscu jego poprzednie pytania oraz maile wysyłane automatycznie przez system związane z jego zamówieniem.
Widzisz co klient zamówił, co zostało do niego wysłane (zamówienie mogło zostać zmienione), status przesyłki u kuriera, historię kontaktów.
Klient pyta, a Ty nie tracisz czasu na wyszukiwanie informacji i odpowiedź. Możesz w ten sposób zapewnić błyskawiczną reakcję na pytania klienta.
A co z telefonami?
W CRM możesz (a nawet powinieneś) wpisywać notatki z rozmów telefonicznych. Jeśli Ty i Twoi pracownicy wykonujecie setki rozmów, to nie sposób spamiętać wszystkiego. Taka historia wydarzeń w kontekście realizacji zamówienia jest nieoceniona w przypadku problemu lub reklamacji.
Powiadomienia SMS
CRM umożliwia wysyłanie wraz z mailem kopii początku wiadomości również SMS-em. Jeśli klient zaznaczył stosowną opcję, to SMS-em dostanie informacje o realizacji zamówienia, ale również o mailu jaki do niego został wysłany.
Dzięki temu klient od razu wie, że musi sprawdzić skrzynkę pocztową. Jeśli jest to mail o jakimś problemie z realizacją zamówienia, to czas może być bardzo ważny.
Klienci bardzo sobie cenią sprawną komunikację i wysoką jakość obsługi.
Urlopy, zastępstwa niestraszne
Dzięki temu, że wszystkie wydarzenia są w jednym miejscu, to nie ma znaczenia kto odbierze telefon, czy przeczyta maila od klienta.
Osoba ta widzi całą historię kontaktów w jednym miejscu i może zastąpić dowolną osobę, która kontaktowała się w danej sprawie wcześniej.
Po powrocie z nieobecności można z powrotem przejąć sprawę beż zbędnych działań, od razu widząc aktualny jej status wraz z korespondencją i notatkami osoby zastępującej.
Nieustanne polepszanie jakości
Wszystkie maile są rejestrowane przez system, jak również notatki z rozmów telefonicznych. Można regularnie zbiorczo przeglądać całą korespondencję jaką prowadzi Twoja firma i sprawdzać czy jest wystarczająco dobra.
Jeśli widzisz, że jakiś mail nie trzyma standardów, możesz natychmiast zareagować i doszkolić osobę, która go napisała.
To tylko niektóre z cech naszego systemu CRM.
Dowiedz się więcej, w jaki sposób możemy Ci pomóc w obsłudze klienta.
Skontaktuj się z nami i dołącz do grona użytkowników.